Prečo som sa rozhodol kandidovať?

17.10.2012 06:09

Rozhodnutie kandidovať v roku 2010 a aj v tomto roku, vzniklo z podnetu ľudí, žijúcich v mojom okolí, mojich známych, kamarátov a priateľov. Som aktívny typ. Nespokojnosť, nepohoda a hlavne pesimizmus v spojení s pasivitou ľudí žijúcich v mojom okolí ma vždy dokázalo nabudiť k činom. Dokázať, že cesta je možná.

 

Každé voľby sú nie čím špecifické.

 

Tieto sú predčasné. Tu rozhodne disciplína voličskej základne, lebo ide o relatívne krátke obdobie.

Krátka doba, počas ktorej je potrebné urobiť málo populárne, ale pre mesto veľmi dôležité ozdravné opatrenia.

 

NIE JE ČAS STRÁCAŤ ČAS. 

Nemastných, neslaných rozhodnutí už bolo dosť. Je potrebné konať. Rázne, zodpovedne a s rozvahou.

 

Každá doba je ťažká. Vždy je dôvod, prečo sa nedá. Považujem za alibistické kŕmiť ľudí tým, že doba je zlá, keď máme „doma“ veľké rezervy a neporiadok.  Je to neúcta k občanom a ich peniazom, ktorými vo forme daní  a poplatkov prispievajú do mestskej pokladne – na naše mesto.

 

Mám riešenia a som pripravený urobiť závažné rozhodnutia vedúce ku konsolidácii, stabilizácii a hlavne k zreálneniu stavu verejných financií, rozhodnutia vedúce k zlepšeniu a zefektívneniu činnosti Mestského úradu, mestských podnikov a organizácii.

 

Uvedomujem si zodpovednosť, aká bude na pleciach budúceho primátora. Som si vedomý závažnosti problémov, ktoré treba vyriešiť.

 

Tie najdôležitejšie riešenia som zhrnul do svojho volebného programu.